Reflexek, mozgás, tanulás és viselkedés A neuromotoros éretlenség vizsgálata és kiküszöbölése

A neuromotoros éretlenség gátolhatja a tanulást. Meglepően sok gyermek és felnőtt szenved ettől az állapottól. Ha azonban felismerik, hogy ez a fizikai tényező áll az alulteljesítés, az egyensúlyhoz kapcsolódó szorongásos zavarok, a mozgási, viselkedési és érzelmi problémák hátterében, akkor az érintettek megfelelő segítséggel legyőzhetik a gondjaikat.

Sally Goddard Blythe több mint negyven éve kutatja a neuromotoros éretlenséget, és azt a kérdést teszi fel, hogy „Miért fontosak a tanulás fizikai alapjai?” Hogyan hat a neuromotoros éretlenség a tanulásra, az érzelmi jólétre és a viselkedésre? Hogyan lehet ezt beazonosítani és értékelni? Milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a problémák leküzdésére?

Foglalkozik a primitív reflexek és a neuromotoros éretlenség szerepével a szabályos fejlődésmenetben, hogy ez mit jelent a fejlődés kulcsfontosságú szakaszaiban, a társuló tünetekkel, viselkedési mintákkal és a magasabb szintű kognitív működésre gyakorolt hatással. Elmagyarázza, hogyan segíthet a probléma alapjainak feltárása, mit jelent az idegrendszer-fejlődési megközelítés, és hogyan kapcsolódik ez az iskolaérettséghez, a teljesítményhez, illetve annak hiányához és az érzelmi szabályozáshoz.

– Elemzi, hogy a neuromotoros éretlenség és a primitív reflexek hogyan befolyásolják a fizikai, viselkedési, érzelmi és tanulási elakadást.

– Frissíti a legújabb kutatásokat arra vonatkozóan, hogy a primitív és a testtartási reflexek hogyan befolyásolják a tanulást és az érzelmi kiegyensúlyozottságot.

– Feltárja, hogy miért fontos egy egész életen át a fizikai fejlődés az iskolaérettség és a tanulási előmenetel szempontjából.

– Körülhatárolja, mi az a neuromotoros éretlenség – hogy felismerhessük a jeleket és viselkedési formákat.

– Esettanulmányokkal, szűrővizsgálatokkal, neuromotoros korrekciókkal és érző-fejlesztő programokkal bizonyítja a mozgás mindenekfelett álló fontosságát.

 

Pedagógusok, az oktatásban részt vevő szakemberek, gyermekpszichológusok, orvosok, mozgásspecialisták és szülők számára nélkülözhetetlen és egyedülálló segédanyag.

 

Sally Goddard Blythe a Neurofiziológiai Pszichológiai Intézet vezetője. A gyermekek tanulási nehézségeit kutatja, és a fejlesztő programok szaktekintélye. Sok nyelvre lefordított könyvei közé tartozik például: A kiegyensúlyozott gyermek (The Well Balanced Child); The Genius of natural Childbood; Raising Happy Healthy Children; Movement: Your Child's First Language; Akaratlagos figyelem, Biztos egyensúly, Csodálatos összhang – A sikeres tanulás ABC-je (Attention, Balance and Coordination), valamint két szakmai kézikönyv pedagógusok és klinikusok számára. A tanulással, a mozgással és a primitív reflexekkel foglalkozó elismert szaktekintély, akinek munkásságát számos országban sikerrel viszik tovább.

 

„Egyedülálló elméleti és terápiás betekintés a reflexekbe és a tanulásba.”

Sebastian Suggate, PhD, Előszó

 

Sally az egyik vezető szakértője annak, hogyan működik együtt a test és az elme, hogyan lehet felismerni, hol van probléma, és mit lehet ellene tenni.”

David Morgan, az Easyread System és az All Aboard Phonics megalkotója

 
Méret
Oldalszám
Kötés
Kiadás éve2024.
Kiadás
Besorolási kód
ISBN szám: -
Listaár:  0 Ft 
Online ár:
Ingyenes
 

Értesítőt kérek a megjelenésről

 
Értesítő beállítása
 

Hasonló könyvek

A kiegyensúlyozott gyermek Goddard Blythe, Sally978 963 226 258 1
Listaár: 2 600 Ft
2 340 Ft
Új
Kérdőíves módszerek a klinikai és egészségpszichológiai kutatásban és gyakorlatban Horváth Zs. - Urbán R. - Kökönyei Gy. - Demetrovics Zs. (szerkesztők)978 963 226 789 0
Listaár: 9 800 Ft
8 820 Ft
Új
Ősök–traumák–generációk–családi események Couvert, Barbara978 963 226 860 6
Listaár: 4 500 Ft
4 050 Ft
Biztonságban vagy – Pszichés traumák megelőzése és kezelése a klinikai gyakorlatban Sorompó Anett – Korzenszky Klára – Szegleti Gabriella (szerkesztők)Előkészületben (2024.)
előkészületben
 
Webshop készítés