Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben

A közhiedelemmel ellentétben a marketing és a PR nem egyenlő a reklámmal és a hírnévvel; értelmezésük sokrétű, önálló tudományterületek jelöl. A marketing abban segít egy szakembert, terméket vagy szolgáltatást, hogy annak megszületésétől kezdve végigkísérje életútját a fogyasztók elégedettsége érdekében, a PR eszközeinek alkalmazásával pedig megteremthető annak hitelessége és növelhető a népszerűsége.

Ez a könyv a legszükségesebb elméleti ismeretek mellett olyan praktikus, a mindennapi gyakorlatban alkalmazható szabályokat, módszereket és példákat mutat be, amelyek segítik az Olvasót az offline és az online marketing és kommunikációs lehetőségek kiaknázásában.

Az esettanulmányok, valamint a marketing és a PR ismert szakembereivel készített interjúk számtalan ötlettel, jó vagy intő példával mutatnak irányt, felölelve az egészségügy minden területét, beleértve a kórházakat, a magánklinikákat, a praxisokat, a gyógyszercégeket, a gyógyszertárakat, a kiegészítő szolgáltatókat, illetve az alapítványokat és a betegszervezeteket.

 
KategóriaEtika - Jog
Méret165 x 235 mm
Oldalszám368
Kötéskeménytáblás
Kiadás éve2022.
Kiadáselső
Besorolási kódB FIX
ISBN szám: 978 963 226 870 5
Listaár:  7 200 Ft 
Online ár:
6 480 Ft
 
 
Webshop készítés